måndag 1 mars 2010

Muhammed och Islams tidiga år.

Goddag!
När man funderar på att göra en vanlig hästsvans, men istället gör en annan sorts frisyr är det roligare att gå till skolan.
Men när man sen får reda på att vi ska göra en massa kullerbyttor på idrotten, och därmed kommer att mörda frisyren, känner man sig ganska osmart.

Just nu försöker jag göra klart SO arbetet, som är en plansch om Nigeria, och ett grupparbete om Muhammed och Islams tidiga år. Det går inte så bra, och därför passar jag på att skriva ett blogginlägg istället.
När jag kommer hem idag ska jag börja med att sätta mig vid pianot en stund. Efter det måste jag plugga till engelskaprovet jag har på onsdag. Den där satans realian vi måste kunna vill jag inte ens tänka på. Usch!
Rummet måste städas det också. Det har jag skrivit massor av gånger förr, men det har aldrig blivit av. Hehe.
För att göra det lite roligare ska jag lyssna på LP. Men då ska jag ta mig ut till förrådet och leta fram några nya skivor först.

Nu måste jag fortsätta.
Hej med er!

0 kommentarer: