måndag 1 mars 2010

Skitspark.

Hej på er!
Istället för att sitta hemma och uggla tog jag helvetes-sparken upp till mormor efter middagen.
Sparken vill åka dit den själv vill, och tillslut var jag så irriterad på den att jag kunnat kastat den åt helvete vilken sekund som helst. Min högerarm blev inte speciellt glad efter att ha hållt emot och styrt sparken heller. Den gjorde ont!!
Egentligen skulle jag pluggat och städat. Men, som om jag någonsin skulle göra det? Nja, skulle inte tro det.
Det skulle ju vara bra, men det fixar väl sig sen.
När jag kom till mormor vispade jag grädde och gjorde hallon&grädde. Blandat i en smet såklart.
Gott som bara den! Sockergrädde ska det vara också, annars går den ju knappt att äta. Bara om man måste.
Efter en stund lyckades jag somna i soffan en kvart.
Vid 9 tog jag sparken hem igen, och skyndade mig in i duschen.
Och nu ska jag snart sova. Först ska jag bara kolla en massa bloggar, och facebook.
Hej så länge, och så får vi ser om jag hittar på något mer att uppdatera bloggen med ikväll!

0 kommentarer: