måndag 15 mars 2010

Hur islam grundades..

Första skoladagen var inte så hemsk som jag trodde ändå. Men så är det alltid, man har sådan otrolig ångest inför måndagarna, men det blir inte alls som man tänkt. Inte på långa vägar!
Jag körde på plattat hår och rak lugg imorse. Sen min turkosa/blåa höga midjekjol, som jag hade till min puffärmade svarta tröja. Självklart var det inget batteri i kameran, så någon bild blir det inte.
Ikväll måste jag göra klart min del i grupparbetet i SOn. Det är ju nästan omöjligt. Jag hade skrivit massor, och sen insåg jag att det var helt fel. Och det ska vara inne på onsdag. Det är bara att börja om. Jävla skit.
Jag ska skriva om hur islam grundades, och jag hittade inte det i varken boken eller på internet.
Jag fick med mig en 10 böcker hem från biblioteket idag också. Jag får försöka läsa igenom dem lite snabbt och se om jag hittar något. Det måste ju stå någonstans!

Just nu sitter jag med en kopp kaffe bredvid mig, och lyssnar på Viktor, Pappa och Fredrik när de pratar. Alltid lika kul!
Att sitta och prata med/lyssna på Viktor och Pappa och deras kompisar måste nästan vara det roligaste som finns. Det har jag tyckt hela livet. De flesta brukar tycka att jag är konstig när jag väljer att sitta på puben med mormor och morfar eller pappa istället för att springa ute med mina andra kompisar på t.ex byn eller på Berga.

Nu ska jag återgå till att läsa böcker om islam. Suck..

Hej!

2 kommentarer:

~Sara~ sa...

Sv: Det finns en flik där det står redigera html när du skriver inlägget. Där lägger du in koden från youtubevideon!
Dock minns jag att jag hade lite problem med att få videon i mitten och så...
Tack för åsikten. Jag har tänkt på det att det blir roligare om bloggen är liite mer personlig också. =)

Hanna sa...

sv: jag har också letat utan att hitta... men den borde ju finnas snart.