söndag 14 mars 2010

Ångest.

Idag är det söndag, och det är sista dagen innan skolstart. Fy satan vilken ångest jag har inför det. Usch!
Jag önskar at man inför varje skolstart fick några tusenlappar att handla kläder för. Bara därför att, liksom. Fast efter sommarlov och jullov kunde man få extra mycket.
Det är ett exempel på drömmar som aldrig blir sanna.
Jag ligger efter mycket i matten också. Inte bra! Sen måste jag göra planschen och grupparbetet i SO, plus att jag läste på Emmas blogg att vi hade NO-prov någon gång den här veckan eller nästa. När? :s
Nej, skola är ingenting för mig. Synd bara att man tvingas gå dit för att man ska klara sig är i livet. Äh, det gör man väl ändå? Som om jag kommer att använda en massa obegripliga tal med x och y? Nej du. Sen finns det faktiskt något som heter miniräknare.
Resten kan jag så bra som jag behöver kunna det. Om man inte räknar med NO då förstås.

Nu ska jag återgå till att bestämma vilka byxor som passar bäst till in tröja.
Hej! =)

0 kommentarer: