söndag 7 mars 2010

Jag har en förjävla koll.

Halloj!
Jag har inte uppdaterat bloggen sen torsdag, och kommer inte att göra det förän insdag heller.
Det får ni stå ut med. Jag har ju ingen tid över!
Imorgon åker jag och Filicia till Hudik. Så, ikväll ska jag packa, och det blir inte det lättaste. Jag kan aldrig bestämma mig för vilka kläder som ska med, och det slutar alltid med att jag har en packning för minst en vecka.
Jag somnade vid 23.30 igår, (ovanligt tidigt) och klev upp vid 9. Jag märkte hur ovanligt bra humör jag var på, och hur pigg jag var. Anledningen till att jag klev upp så tidigt var för att jag följde med Mamma och Elvis upp till Mormor & Morfar och grattade Morfar i efterskott.
Han blev 57, eller 56. Haha, oj vilken koll jag har.

Nu måste jag kila. Ska läsa några bloggar, och sen börja på med packningen tror jag.
Hörs på onsdag! =)

1 kommentarer:

Hanna sa...

sv: haha, jag tycker inte det är så kul faktiskt :p