fredag 12 mars 2010

Godmorgon..

..kanske man inte kan säga, nej. Jag lyckades sova bort halva dagen idag. Jag är omöjlig! Väcker ingen mig kan jag sova hur länge som helst. Idag hade jag tur och vaknade vid halv 2. Jag är ingen morgonmänniska, det kan jag lova.
Nu har jag fixat mig, och har inte den blekaste aning om vad jag hittar på idag/iväll. Jag skulle vilja göra något, inte bara sitta hemma. Jag är ensam hemma tills imorgon eftermiddag också.
Kanske Filicia kan komma hit? Det skulle vara kul =) Men, hör av er om ni har något förslag. Bilderna från Hudik kommer antagligen upp idag, eller imorgon.

Igår gjorde jag nästan ingenting. Tillslut blev jag så rastlös så jag tog en promenad upp til Mormor och Morfar och tog en fika. Lika trevligt som vanligt!
När jag kom hem var det ett program om Mihael Jacksons familj, o.s.v på tv, men just nu kommer jag inte ihåg vad programmet hette..
Självklart satt jag framför tv:n klockan 9, och jag vet en till som garanterat gjorde det! ;)
En sak förstår jag inte. Programmet började spelas in 3 månader före Michael Jacksons död. Varför är inte Michael med då? Det borde han vara.

Näe, nu ska jag sätta mig framför pianot en stund, och sen får vi se vad som händer.
Hejsvejs! =)

0 kommentarer: