onsdag 10 mars 2010

BMI

Jag läste på Hannas blogg att hon hade testat sitt BMI.
Jag tyckte det var en halvkul grej, så jag testade också.

Jag var tydligen underviktig, och för att gå upp till normalvikt skulle jag gå upp 8.37 kg.

Egentligen tror jag inte ett skit på normalvikt och liknande. Mår man bra så gör man. Så mycket mer är det inte med det.

Det var lite kul att testa i alla fall.

Förresten, är det bara jag som irriterar mig på att det inte går att klistra in något man kopierat i inlägget på blogspot?

2 kommentarer:

Carolinberglof sa...

Jag tror jag kan klistra in på bloggen! Använder ju samma blogg. // Carolin B (Krilles flickvän)

~Sara~ sa...

Äh sånt där är ju knasigt. Har du mycket muskler eller grov benstomme är du överviktig. Sveriges starkaste man, samuelsson eller vad heter han, han lider ju av grav fetma han, haha.