onsdag 31 mars 2010

Tävling

Jag är med i en tävling hos http://makeupartisten.blogg.se/, och tävlar om tre stycken underbara mineral eyedusts från http://www.makeupcosmetics.se/ . Bilder på vilka jag valde finns längre ner.
Som vissa kanske vet, så är makeup, hår och kläder mina största intressen. Faktiskt, så blir mamma lite trött på allt tjat om sådant eftersom att hon har noll intresse för det.
Tyvärr så kanske inte det märks, när jag inte har tid för att göra något annat än den vanliga ''eyeliner-maken'' jag nästan alltid har i skolan. Men är jag hemma någon helg och har fantasi kan det bli annat :)
Här kan ni få ett exempel på en 10-minuters make, som jag hastigt gjorde för någon söndag sedan.
Tyvärr ser det inte alls lika bra ut som i verkligheten.




































































Jag valde lite vanligare färger, eftersom att jag hellre gör naturliga sminkningar.
Jag tror att true copper och amazing (den guldiga och den kopparfärgade) kan vara fin till mina bruna ögon, om jag inte har helt fel :) Nu hoppas jag bara på att min otur inte ska förstöra för mig, och göra att jag inte har någon chans att vinna.
Om ni är med och tävlar, vilka mineral eyedusts har ni valt?
Och vad tycker ni, ska min blogg innehålla mer om ett av mina största intressen?

2 kommentarer:

~Sara~ sa...

Sv: Ah, jag har också alltid extrem otur... men vann faktiskt en liten tävling förra veckan. =)

Jag valde Amazing, en vit som skimrar i guld och en mörkbrun med skimmer.
Eftersom jag älskar smink vill jag självklart att du ska blogga mer om det! =D

Andréa sa...

Sv: Kul att du är med och tävlar :) Lycka till!