torsdag 4 mars 2010

Because the night belongs to the lovers.

Godmiddag!

Jag är hemma med huvudvärk idag.
Så idag har jag bara sovit, pluggat HK, räknat lite matte, och gjort ett par örhängen lite snabbt.
Filicia har speldag på skolan, och det betyder att det är en hel skoldag där de får ta med sig filmer, datorer, spel, godis, dricka och göra i princip vad de vill. När jag gick i Stocka hade vi skitkul på speldagarna! De andra dagarna också iof. Men de där speldagarna saknar jag riktigt mycket.

Just nu pratar jag med henne på msn. Med webkamera och mik och grejer. Äh, ni förstår säkert vad jag menar fast jag inte vet vad det heter. När jag ser mitt gamla klassrum inser jag verkligen hur mycket jag längtar tillbaka också. Jag måste åka dit och hälsa på någon gång! Det är allt för längesedan jag gjorde det.
Engelskaprovet som jag hade igår gick bra. Men man blir lite besviken på hur lätta proven är om man jämnför med allt man ska plugga på.

Sen var det bugg, och så bra har jag inte tränat någon gång! Vi tränade hårt som fasen, fast det mest var bara stegen vi tränade. Det vi tränade var driv i stegen. Till slut orkade jag inte ta ett steg till. Det var nog den roligaste träningen på länge! Den 20e är det tävling igen. Det är i Övik den här gången. 1 poäng till så får vi flytta upp en grupp. Alltså till Ungdom C.

Innan jag avslutar det här, så kan jag dela med mig av en låt som spelats mycket de senaste dagarna. Sen kan jag säga att jag älskar live versioner!

Because The Night-Live - Bruce Springsteen
Och en annan härlig låt:

Hungry Heart - Bruce Springsteen





1 kommentarer:

~Sara~ sa...

Såna dagar hade vi i ström med. Myyysigt! =)
Jag lyssnar också mkt på Brucan nu. Och Playtones med faktiskt. ;)