lördag 20 mars 2010

Svar på kommentar : Caroline berglöf.

Caroline Berglöf:
Okej! Jag vågar berätta hur jag upplever dig! Jag upplever dig som blyg och en intressant tjej!
Som jag skulle vilja lära känna, inte bara för att du är Kristoffers kusin, utan ändå! För du verkar vara så trevlig och så :) //Caroline Berglöf

Svar:
Oj, upplevs jag som blyg? Haha, det visste jag inte!=) Men jag har ett bra svar på det faktiskt. Jag är inte blyg, men är inte den som orkar hoppa runt, och babbla på om allt möjligt hela dagarna. Jag är lugn av mig, och säger inte mer än nödvändigt. Oftast i alla fall ;) Sen var det kul att höra att du upplever mig som intressant och trevlig! Jag skulle också vilja lära känna dig bättre=) Tack för svaret också!

3 kommentarer:

Carolinberglof sa...

Jag upplever dig nog blyg för att jag inte känner dig så bra, och att vi inte har pratat :P

Hanna sa...

sv: ja, visst är den grym? :D

Hanna sa...

sv: tack =)