lördag 13 mars 2010

Melodifestivals-tjat

Godkväll!

Just nu sitter jag med ett korsord framför mig, och har precis kollat på Sune med Elvis.
Ikväll ska jag kolla på melodifestivalen. Jag hoppas på att Salem Al Fakir vinner faktiskt. Men jag ger mig fan på att Pernilla Wahlgren vinner. Då förstår jag inte vad som är felet. Något är det i alla fall. Jag menar, Pernilla Wahlgren? Lägg ner. Hennes tid i melodifestivalen var över för längesedan. Darin har inte heller något där att göra längre.
Salem Al Fakir's låt Keep On Walking är riktigt härlig! Det är min absoluta favorit efter Pain Of salvation's låt Road Salt i melodifestivalen. Sen kommer nog Anna Bergendahl på grund av hennes underbara röst. Daniel Gildenlöw, sångaren i Pain of salvation, hans röst är underbart fin tycker jag.

Någon som skulle kunna vinna hela skiten är Erik Saade. Mycket för att många tjejer tycker att han är assnygg. Jag tycker bara att han ser sminkad och konstig ut. Han är väl sminkad förresten.
Jag tycker att han är lite som Sveriges Alexander Rybak. Fast utan fiolen då förståss. Men Alexander Rybak är allt bra charmig han.

Näe, nu ska jag sluta skriva. Annars kan det här bli hur långt som helst! Jag kan koppla en person till en annan, och sen koppla den till någon person o.s.v.



0 kommentarer: