söndag 28 februari 2010

En liten förändring med håret.

Kanske börjar det bli dags för ett blogginlägg nu.

Men jag har faktiskt inte haft någon tid att blogga.
Därför slutade jag blogga ett tag förr.
Det finns så mycket man gör, och då finns det ingen tid över till bloggen.
men ändå har man ''pressen'' på sig att man måste blogga.
Aja, nog om det.

I fredags följde jag med Hanna hem med Sofia och Erika. Det var kul! =)
Otroligt längesedan jag var där nu!
Efter det åkte jag till mormor och morfar och sov där.
Jag gillar att vara där. Jag trivs där! Mormor och Morfar är faktiskt inte som en ''vanlig'' mormor och morfar heller.
Jag fick en ny mascara av henne också. Jag tycker den är jättebra! Max Factor-Lash extension effect, var det den hette.
Sen var min OS-mössa klar. Fast min är bara svart med en vit rand. Den blev också bra!
Tacka henne gör jag inte i bloggen, för det har jag redan gjort när jag var där.

I lördags när jag vaknade hade mormor fixat frukost åt mig, och vi började med att lösa melodikrysset. Morfar står för frågorna när det handlar om gamla visor osv. Sen delar jag och mormor på resten!
Vid 2 gick jag till Filicia, och det var roligt som vanligt! Jag sov där, och medan vi kollade
på några avsnitt av The secret life of the American teenager hörde jag en väldigt bekant röst på melodifestivalen som de andra i familjen Jonsson tittade på i rummet bredvid.
Sen fick jag reda på att det var Anna Bergendahl från Idol som var med!
Hennes röst är helt underbar, men jag har inte lyssnat på låten som hon sjöng igår än. Hon och Lars Eriksson var mina favoriter året de var med. År 2008 tror jag bestämt att det är.
Bara därför delar jag med mig en av favoritlåtarna med honom.


Låten är One, och det är samma låt jag skrev om för ett tag sedan. Fast då var den med Johnny Cash.
Hur härlig är inte låten egentligen?


Jag vill till Sundsvall och handla kläder också. Hudik är värdelöst! Men då måste jag ha någon som vill åka dit med mig också. Jag får försöka flirta med mig någon rolig människa någon dag.


Nu ska jag sova, om jag ska kunna kliva upp imorgon.
Men först ska jag tala om att jag har tonat håret! Jag blev nöjd =)
Men bara för det fick jag inte till någon speciellt bra bild ikväll. Men det får ni stå ut med!
Och jag har inte lockat håret. Jag har faktiskt korkskruvslockar.
I alla fall när jag har bra ''lock-dagar''!


1 kommentarer:

Hanna sa...

sv: jaha, då förstår jag =) men jag hittade iaf ett par svarta, och det fanns fler.