söndag 21 februari 2010

Good mooorning!

Väldigt dåligt med uppdatering nu ett tag, så nu kände jag mig lite tvingad att skriva ett..

Filicia sov här inatt=) När alarmet 6.30 ringde la hon sig bestämt om, och hade inga tankar på att kliva upp. Haha!
Det var helt omöjligt att sova igår, och troligen är det därför jag är så pigg, och Filicia är så trött.
Jag kommer att vara dödstrött senare idag i alla fall.
Vi struntade i Twilight igår. Filicia hade inte läst ut boken än. Istället kollade vi på The secret life of the American teenager, och drömde om Robert Pattinson (Haha).

Klockan tickar, och nu måste jag försöka väcka Filicia.


Yesterday. Orkade inte fixa varken hår eller make då.
Segsöndag.

1 kommentarer:

Anonym sa...

Jag var ganska trött, ja, men jag somnade inte direkt ändå! :D Haha, ser du vad mitt ansikte ser ut att lysa på den där bilden? :) Läskigt! :D HAha!
/filicia