måndag 22 februari 2010

Jag somnade ett tag.

Egentligen tänkte jag blogga för ungefär 3 timmar sedan, men jag råkade somna istället.
Det har varit en helt vanlig dag, förutom att jag inte hann fixa håret, eller sminka mig. Det tycker jag inte om.
Jag fick skynda mig att böja till luggen lite, och sedan springa till bussen i princip.
Emma sa att jag var olikt mig på ögonen idag. Inte så konstigt eftersom svart krymper ögonen, och då får de en lite annan form. Så har jag upplevt det i alla fall. Nu var det inget svart alls!

På idrotten fick jag ta efter lite av det jag missat när jag var sjuk, för att jag glömt ytterkläder, och vi skulle åka madrass/pulka idag. Så jag satt i cafeterian och räknade matte och jobbade engelska istället.
Vi har prov i engelska nästa vecka också. Eller ändå nästa vecka, jag vet inte säkert.

Nu måste jag skynda mig att duscha, ringa till mamma och prata om friluftsdagen sen ska jag kolla på film.
Hej så länge!

1 kommentarer:

Emma sa...

Men det var jättefint utan eyelinern också (: