onsdag 17 februari 2010

Bara Bugg

Nu snart bär det av till Hudik. Det är bugg ikväll, för er som inte visste det.

Det är sista träningen inför tävlingen i Sundsvall på lördag.
Det är så jäkla kul att tävla! Allra roligast är det i Hedemora. Tyvärr var Elias bortrest gången det var nu. Det är bara till att hoppas på att det blir en till tävling där.
Det är nog bara jag av både min och Elias familj som tycker om att åka långt till tävlingar.
Minst 20 mil ska det vara! Det är då man får den riktiga tävlingskänslan.
Sen ska man äta kycklingsallad som man tar med, och äta pizza när vi åker hem.

Haha, nu måste jag skynda mig att samla ihop sakerna som ska med, och sen åka.

Hejdå!
De Röda


1 kommentarer:

~Sara~ sa...

Oj, visste inte att du dansar bugg! =D Gud vad roligt, det ville jag också göra ett tag. Måste vara skitkul. =)
Kul att du kommit igång med bloggen igen, förresten. =)