torsdag 25 februari 2010

Dålig bloggare just nu.

Vilken dålig bloggare jag är just nu. Haha.

Faktiskt så har jag ursäkter, som är så sanna som de kan bli.
Igår var jag och Elvis hos Mormor hela dagen och kvällen, så jag kunde inte blogga.
Idag har det varit skola såklart, och sen har jag gjort tårta, varit på Ica och så mycket tid över har jag inte haft.
Varför det blir tårta är för att Elvis bestämde igår att hans gosedjur Tigris fyller 3 år idag.
Säg vad ni vill om det, men det är viktigt för honom. Han ville så gärna ''fira'' honom med tårta.
men hur gulligt är det inte?=) ''Tigris'' är rätt söt han också. Men egentligen är det en leopard.
Idag har det varit fullt upp med kamratskaparna, och i slutändan blev det bara 2 lektioner av 4. (En lektion var håltimme)
Jag älskar att vara med i kamratskaparna! I elevrådet också för den delen.
Att sitta och diskutera framför allt! Det är något jag verkligen älskar att göra. Men då ska man diskutera med någon som har något vettigt att säga.
Jag lånade två böcker till idag också. En bok som jag lånade i förrgår är snart slut, så nu är det 8 böcker som väntar på att läsas. Då har jag räknat med Flugornas herre som vi har som uppgift att läsa i skolan också. Jag kan tänka mig att Godnatt Mr Tom som vi läste i sjuan är bättre.



Idag blev det ett par helt vanliga jeans, och Mammas Johnny Cash tröja!

1 kommentarer:

Hanna sa...

sv: size8 har väl bara jeans från cheap monday?