tisdag 23 februari 2010

"håltimme"

Håltimme!
Eller, inte.
Hasse, tyskaläraren, är borta, och då skulle vi skriva upp oss och sätta oss och jobba.
Såklart att jag skriver upp mig på listan, och sätter mig snällt i klassrummet och jobbar. Haha, visst.
Enligt papperet har jag varit där ändå.
Lektionen före hade vi bild, och jag är snart klar med reklambilden. Jag gör en bild på Ramlösa Blåbär.
Bild är ett av mina favoritämnen. Värst av alla ämnen är matte och NO. Jag är verkligen inte bra på det. Men jag kan inte säga att jag anstränger mig så jättemycket för att bli bättre på det heller.

Idag efter skolan tar jag bussen in till stan. Tänkte försöka hitta ett par svarta jeans först och främst. Sen ska jag kolla på Gina efter kläderna som finns med i ett inlägg från igår.
Att bero på Gina Tricot, så har de fått jättekonstiga storlekar.
För 1-2 år sedan, när jag var jätteliten och supersuper smal, så kunde jag ha XS nästan varje gång, och ibland kunde jag till och med ha S. Nu när jag växt massor sedan dess, så är oftast XS för stort. Riktigt dåligt.
H&M i Hudik borde ha kläderna från Divided också. Det skulle de säkert tjäna bra på.
Jag undrar hur jag ska få med mig alla böcker jag lånade idag hem också. De får jag ta hem imorgon istället. 6 stycken lånade jag, och sen reserverade jag När jag hör din röst.

Nog pratat, jag skriver mer när jag kommer hem.
Hejsvejs!

1 kommentarer:

~Sara~ sa...

Jag var också dålig på matte och no. Men engelska älskade jag.=P Det stämmer verkligen det där om de två hjärnhalvorna!