måndag 22 februari 2010

OS-mössor.

Elvis bestämde sig för att sova här inatt, och eftersom jag inte hunnit tagit bort sänggrejorna sedan Filicia sov här, så kan han få göra det. Och vem kan säga nej till en söt lillebror när man ser i hans ögon att han så gärna vill?

Han somnade väldigt snabbt efter en massa krångel med nattlampa som han absolut måste ha säger han. Jag kan såklart inte sova. Varför skulle jag somna idag för? Det räcker med bara någon timme på eftermiddagen, så kan jag inte sova på natten istället.

När jag kom hem idag hade mamma och Elvis en varsin OS-mössa som mormor hade stickat åt dem. Jag funderar på att fråga mormor om en jag också, fast en helsvart. Det kan ju vara bra att ha, även fast jag inte använder mössa. Bara när jag är ute med Elvis i svinkallt väder.
Man kan ju inte trycka på sig en mössa och förstöra håret heller!?
Nu ska jag göra ännu ett försök att somna.
Vi tar med två bilder också. En på en sovande Elvis, och en på en helt naturlig Elise, utan smink och ofixat hår. Det skadar ju inte att bjuda på!
Godnatt!


0 kommentarer: