måndag 12 april 2010

Två dagar i ett.

Godkväll!
En kopp the i handen och fysikboken framför mig, ungefär så har min kväll sett ut. Idag var första dagen i skolan efter lovet, och fy satan så jag gruvade mig igår! Jag har det inte svårt i skolan, och jag trivs så bra som det behövs så det är inte något sånt. Det är bara jävligt tråkigt! Men dagen blev faktiskt bra ändå. Vi började på en ny period med nytt schema idag också. Det betyder att jag har håltimme fram till lunch på torsdag. Grymt! Men sen har jag 4 prov som jag missade när jag var sjuk som jag måste göra så snabbt som möjigt också. Det är mindre grymt, men det ska nog gå bra ändå.
Vädret har inte gjort de senaste dagarna värre heller. Tänk att få sitta ute på rasterna utan jacka och sola, det är grejer det! Tyvärr hade det börjat att blåsa när jag kom hem, så lika varmt var det inte när jag och Filicia gick på en kort promenad runt skäret och till kiosken och köpte glass.
Det var väl min dag, på ett ungefär. Då tar vi gårdagen:
Vid 10 åkte vi till min kusin Aaron, han fyllde 3 år igår. Det måste allvarligt talat vara världens sötaste kusin, och det säger jag inte bara för att det är min kusin heller! När vi kom dit var en av mina andra farbröder där med fru och barn. Hans dotter heter Sienna, och är också otroligt söt. Stora ögon och glad som attan! Hon blir 1 i Augusti. Sen var farmor, som åkte med oss dit, där också.
När vi ändå pratar om 11e april kan jag passa på att säga Stort grattis till min faster Martina och Micke som fick en liten son då :D En till kusin :D det blir antingen en Walther eller en Benjamin. Jag röstar på Walther.
Efter att vi hade grattat Aaron åkte vi (familjen) och farmor till Kina och åt. Satans gott är det där! Farmor fixade gratis kaffe till allihop också ;) haha! Efter det bar det av till farmor, där jag och farmor hoppade av, och resten åkte till buggkursen. Jag hoppade över det den här gången. Istället spelade jag kort med farmor och så.

nu måste jag försöka komma isäng, det är ju skola imorgon.
Godnatt, och nu hoppas vi på en bra dag imorgon också! (Jag har en massa smileys i det här inlägget, men det får ni ursäkta mig för.)

1 kommentarer:

~Sara~ sa...

Äh, jag tänkte att du skulle hinna beställa med mig men du var ungefär en halvtimme för sen... =/ Jag har nyss beställt alltså.
Men nu har jag tipsat dig om det iaf. =)