torsdag 22 april 2010

En blogglista!

Blogg jag läser först: Det är olika, men jag sparar alltid de absolut bästa till sist! Dvs. Hanna Berglins blogg, Linda Hallbergs och Sweetnothings.


Blogg jag har hört talas mycket om men aldrig läst: Hmm, jag vet inte riktigt. Bloggar som folk i skolan har kanske?

Kändisblogg jag följer: Det beror vad man räknar som kändisar. Men Linda Hallberg, Foki, Katrin Zytomierska? Kissies blogg läser jag ibland också, och om sweetnothing räknas som en kändisblogg så tar jag med den också.

Mest kända bloggare jag sett IRL: Såg BlondinBella i Gnarp förra året:P


Första bloggen jag började följa: Hmm, Hanna Berglins kanske?


Bloggare jag beundrar och varför: Oj vad svårt. Men Linda Hallberg för att hon är så otroligt duktig inom smink, Katrin Zytomierska för att hon vågar säga vad hon vill, sweetnothing för deras helt underbara stil och Hanna Berglin beundrar jag hela henne.


Fördelar jag fått tack vare bloggen: vad svåra frågor det var då! Alla fina komentarer som gjort en glad och ja.. Jag kan inte komma på något mer just nu, men mer finns det säkert.


Då hatar jag att blogga: När man har noll inspiration och fantasi för vad man ska blogga om och folk ändå fortsätter tjata på en att man måste uppdatera bloggen.


Då älskar jag att blogga: När jag kommit på något riktigt roligt att blogga om, när jag har några bra bilder att publicera, när jag älskar min bloggdesign, när folk gillar vad jag skriver och talar om det och jag helt enkelt är väldigt nöjd med min blogg!

Person/personer som ofta kommenterar hos mig som förtjänar lite uppmärksamhet: Jag får inte så många komentarer faktiskt, men den som komenterat mest är Sara (sarasyttre.blogg.se). Och det uppskattar jag :)

1 kommentarer:

~Sara~ sa...

Vad söt du är. =) Jag tycker det är kul att kommentera ju! =P Det är det som är det skojigaste med hela bloggosfären. ;)