lördag 17 april 2010

Det gick aldeles utmärkt!

Nu är jag hemma igen, och det gick aldeles utmärkt att vara barnvakt! Pojkarna var jättesnälla, och Filicia var med som sällskap också. Som betalning fick jag välja 2 hyrfilmer från kiosken mamman äger, en massa chips och grejer och en hundring var. Det var alltså Bäcklunds barn jag
var barnvakt åt. Fredrik och John heter de.
Imorgon blir det buggkurs. Det är heldag den här gången, från 10 till 5. Det blir nog kul! Hoppas bara att den där personen är med den här gången.
Och fattas det inga tjejer och det är jämna par så går jag ner till farmor. För någon affär är det väl inte som är öppen på en söndag? Troligen inte.
Vi åker i alla fall hemifrån vid 9, så jag ska upp tidigt imorgon. Därför tänker jag gå och lägga mig nu!
Godnatt :)

0 kommentarer: