lördag 3 april 2010

Nya skor kan vara bra att ha.

Jag måste köpa nya skor! Inte små nätta ballerinor som jag kan trippa runt i till sommaren, utan ett par vårskor. Nästan precis alla har converse nu, och det blir inte roligt nu längre. Jag har ju inte äkta, för det tycker jag själv är slöseri med pengar just nu. Hade mina fötter växt färdigt, och det inte hade varit tygskor som lätt går sönder hade jag kunnat lägga 6-700 kr. på ett par skor. Förresten så tycker jag inte att det spelar någon roll om det är äkta eller inte. De ser precis likadana ut, förutom att det sitter ett märke på innersidan av foten. Ett ganska obetydligt sådant. Jag tycker att converse är skitsnyggt, men som sagt så blir det inte roligt att ha längre.

Jag kan inte bestämma mig för vad jag ska ha för skor, och har inte ens en tanke på hur de ska se ut. Så har ni något förslag, så kom mer än gärna med dem! =)

0 kommentarer: