torsdag 15 april 2010

När tiden inte räcker till, hur gör man då?

Hej på er!
Jag sitter i skolan, och har nyss varit och lyssnat på poliser som var här och pratade lite om bl.a. Ungdomsfylla, mopeder och sånt liknande. Det vanliga de brukar prata med ungdomar om alltså.
Det var inte så bra, för de var så dåliga på att prata och hålla ''föreläsning''.
Jag hade sovmorgon de två första lektionerna, fram till klockan 12.20. Jag missade den andra delen av håltimmen när jag var tvungen att åka hit för att göra HK prov. Det gick i alla fall åt helvete och jag fick totalt hjärnsläpp. Lyckat! Jag kunde ju allt innan jag åkte hemifrån..
Sista lektionen blir matte, och sen får jag äntligen åka hem! Då ska jag äta, och sen tar jag bussen från harmånger till gnarp för att repa. Vi spelar på Ung Tjej 10 imorgon, fredag. Fan, jag måste ju plugga till NO provet som jag har imorgon också. Tiden räcker inte till! Hur gör man då egentligen?
Nej, nu måste jag ägna resten av rasten till att plugga. Tråååkiiigt.
Wish me luck!

0 kommentarer: