onsdag 21 april 2010

Tonat hår och bra betyg.

Godmiddag!
Nu har det varit en väldans dålig uppdatering här igen, men jag har faktiskt också ett liv ;) Nej, men jag har knappt varit hemma de här dagarna. I måndags var det bara plugg som gällde inför tyskaprovet, och då gick jag upp till mormor och pluggade och sov där. Jag har mycket lättare att koncentrera mig där, och sen är det ju inte helt fel att bara vara där heller!
Igår (tisdag) var provet, och det gick bra! Utvecklingssamtal hade jag också. Klockan 5, och jag slutade halv 2. Och åkte jag hem innan det så skulle jag inte kunna ta mig tillbaka igen. Men jag tänkte att det går säkert bra, det finns ju faktiskt datorer på biblioteket. Men vet ni när de stängde? Klockan 2! Och vet ni när de öppnade igen? Jo, klockan 5! Så det var bara att sätta sig och vänta i korridoren, gå upp på Ica, köpa något att äta och sitta där, och sen gå tillbaka till skolan och sitta där. Skiiiitkul..
Mötet gick i alla fall bra, och jag hade MVG i bild! :D Det trodde jag inte, jag var helsäker på att jag hade et VG. Resten av ämnena var också bra! Men i svenska förtjänar jag faktiskt ett högre betyg, och min lärare talar ju aldrig om för mig vad jag ska göra för att höja det hur jag än frågar.
Efter det köpte jag ett paket toning, och åkte till mormor igen så hon kunde tona håret på mig.
Nu har jag inte tid med det här längre, för nu ska jag på bugg. Hejdå!

1 kommentarer:

Hanna sa...

sv: ja, jag vet det :)