lördag 3 april 2010

Jag smiter till Filicia.

Hej på er som säkert är ute och har roligt medans jag sitter hemma, som vanligt.
Oj vad positiv jag är ;)
Jag har nyss kommit hem från mormor, ochjust nu lyssnar jag på en massa härliga Beach Boys låtar och har precis letat fram mitt påskägg. =)
Det var jävligt trevligt uppe hos mormor! Jag säger bara att jag måste ha släkten med världens bästa humor, vare sig det är på mammas eller pappas sida.
Vi åt påskmiddag (Vilket inte jag är speciellt förtjust i, men några prinskorvar med potatis går väl ner), pratade, åt efterrätt och pratade lite till. Emma, Christins killes barn, som jag berättade var lika otroligt söt som vanligt också. Hon hade fått svinlångt hår! Långt blondt hår som hon nästan satt på. Lika långt som jag hade när jag var lika gammal som henne (5-6 år). Fast jag hade brunt då, förstås.
Imorgon ska Edvin, Mammas bästa kompis jättesöta unge, komma hit och sova här. Han är två år tror jag. På samma gång kommer Mammas jobbarkompis Krille hit med fru (om de är gift?) och hennes två barn som är ungefär lika gammal som Elvis. Ni kan ju tänka er vilket liv det kommer bli med först Elvis, och sen två till. Edvin gör väl inte så mycket väsen av sig tänker jag.
Jag gosar lite med Edvin när han kommer, och sen smiter jag iväg till Filicia. Ungar i 6-9 års åldern som leker och väsnas är nog något av det jobbigaste som finns. Men då är det tur att man har Filicia, världens bästa vän :D

Nu är det nog bäst att sluta skriva. Jag har en svag känsla av att ni inte kommer att läsa det om det blir mycket längre. Jag återkommer något senare eller imorgon istället!
Nu byttes låten till Just One Look med Doris Troy. Bra låt, lyssna på den hörrni!

0 kommentarer: