onsdag 21 april 2010

Färgade örhängen.

Tänkte slänga in ett inlägg innan jag går och lägger mig också.
På buggen var det lika roligt som alltid! Tyvärr kunde inte Elias komma, han hade stukat eller slagit sönder en tumme. Jag hörde inte riktigt vad han sa. Men då passade jag på att ta en träning till bara mig själv istället. Det är också bra. Efter träningen var det motionsbugg som på alla andra onsdagar.
Igår tonade jag håret också, fast det kanske jag redan har nämt. Det råkade hamna färg på ett av mina bästa örhängen.. Aja, det finns väl säkert några liknande någon stans.

Idag var det 3 st. som gick andra året i teknik på broman som var och pratade om tjejer och teknik. Tjejer och teknik är som ett läger för bara tjejer där man får lära sig mer och prova på saker om, ja, teknik. Självklart ska jag gå, fast jag är sämst på precis allt som har med teknik att göra. Men man ska väl dit för att lära sig, eller hur? Jag antar det i alla fall. Det är i en vecka, och på fredagen åker man till boda borg. Helt gratis är det, alltihop!


Nu måste jag sova.. Bilder på håret kan ni få när jag fått en bra bild helt enkelt!

De vita örhängerna som blev hälften bruna.






















0 kommentarer: