lördag 3 april 2010

Påskmiddag och påskäggsletande.

Vilken start på lovet jag har haft då.
Man kan inte säga att den har varit bra, men jag ska inte klaga. Jag kunde ha blivit sjuk i mitten av lovet. Bäst hade det väl varit i slutet så hade jag sluppit skolan.
På måndag åker jag och Filicia in till Hudik för att bo där i lägenheten igen :D det är perfekt när jag har en moster med en lägenhet som oftast står tom. Hon bor typ, halvtid hos sin kille i Stamnäs. Och på onsdag är det bugg som vanligt. Det är inte heller så illa, du.
Igår mådde jag inte alls bra, så det blev inget bloggande då.
Idag vid 5 ska me and the family upp till Mormor på påskmiddag med resten av släkten på mammas sida. Dvs.2 mostrar som har med sig varsin kille och den ene killen har 1 barn som heter Emma och är jättesöt, +G-mormor. Och efter det ska jag och Elvis leta påskägg ;)

Nu ska jag fixa till mig lite i ett försök att se lite piggare ut. Hej! =)

1 kommentarer:

Hanna sa...

sv: tusen tack, men du överdriver! :)