lördag 10 april 2010

Gårdagen:

Gårdagen började bra, men slutade som ett helvette rent ut sagt. Mer detaljer om det behöver vi inte gå in på.

Jag såg faktiskt väldigt ovanlig ut igår, mot för vad jag brukar göra menar jag. Det var för att jag inte orkade göra något med håret mer än att blåsa det torrt, och allt annat i sminkväskan än mascaran fick vila för dagen.

Lite skillnad är det väl allt? Fast i och för sig så ser
jag ganska olika ut varje dag.


















Sen målade jag om naglarna. Jag kände inte för att ha röda naglar längre, så det fick bli ett väldigt naturligt lack istället. Ett ljusrosa med lite skimmer i. Det är fint och ser fräscht ut!
Det är från något sminkpaket jag fick av G-mormor förrförra julen tror jag.
Sen behöver ni inte bry er om mina otroligt korta naglar som aldrig vill bli längre. Så fort de växer lite grand går de av igen. De är så otroligt svaga!
Bilden är tagen utan blixt, för er som undrar det.
















Resten av dagen blev som den blev, ända tills talang började och det blev lite bättre igen.
Uffe Balla Balla var ju bara så kung man kan bli! Jag trodde jag skulle skratta ihjäl mig.
Och vad kan nu vara ett mer passande slut än:
''Whoooooao balla balla''

1 kommentarer:

~Sara~ sa...

Sv: Ja det har du nog rätt i, iofs vet man inte om det är bra för håret bara för att det verkar funka, men men. Man har ju knappast råd att lägga ut hur mycket pengar som helst heller!