torsdag 22 april 2010

Ett morgoninlägg.

Åh vad jag älskar att ha mycket tid på mig på morgonen! :D Nu har jag till och med hunnit äta frukost. Det är ungefär 20 min. kvar tills bussen kommer, så då kan jag lika gärna sitta här eftersom att jag är klar.

Idag har jag slöjd de två första lektionerna. Träslöjd alltså, och sen har jag NO tror jag. Stå i cafeterian måste jag också göra. För er som inte vet varför så kan jag förklara. Varje elev måste stå i skolcafeterian två raster, och hjälpa till att torka borden i matsalen. Man får stå med en kompis, och de går efter klasslistan. För det får man en frömacka och en bulle tror jag. Idag är det min och Hannah Wallins tur. Tur att jag fick någon rolig att stå med!
Vi får se vad jag hittar på resten av dagen. Troligtvis inget speciellt, utan bara det vanliga. Egentligen skulle jag ha åkt till lägenheten och sovit där i helgen, men Filicia kunde inte. Och någon annan kunde jag inte heller fråga eftersom jag var lite för sent ute. Aja, det blir fler gånger! Nu ska jag börja på att samla ihop böckerna som ska med, och sen gå ut och vänta på bussen. Hejsvejs!
Det är en gammal bild! Sedan nyår för två år sedan tror jag. Det var första gången Hanna fixade håret på mig, och jag var så otroligt nöjd! Det har jag varit alla gånger iof, men den här gången var jag så stolt över mitt hår! Nu har jag börjat kunna fixa det bra själv, så nu behöver jag ingen hjälp :)

0 kommentarer: